Fanfare St. Cecilia is volop in beweging!

muziek, plezier & vrijheid!

Opgericht in 1902

Fanfare “St. Cecilia” is opgericht in 1902 op initiatief van Pastoor Jeucken. De fanfare werd opgericht als een uitbreiding van het zangkoor van de St. Lambertusparochie.Een geschiedschrijver vermoedt: “dat Pastoor Jeucken, samen met andere parochianen, voorvoelde dat instrumentale muziek de vocale muziek zou gaan overvleugelen. Feit is, dat hij in 1902 zijn invloed heeft doen uitgaan om zijn geliefde parochianen een fanfare te doen vormen.

Onze vereniging

Fanfare orkest

Slagwerkgroep

Jeugdorkesten

Dirigenten

Onze sponsoren

Het laatste nieuws

  • 8 juni 2026

    Na een intensieve voorbereiding van ruim 5 maanden, waaronder een studieweekend in Hasselt en een repetitiedag bij Kerkeböske, mochten we onze vorderingen voor het eerst laten horen aan het publiek. Dit vond plaats op zaterdag 6 juni in Kerkeböske tijdens een uitwisselingsconcert met Harmonie Crescendo uit Beegden. Crescendo beet de ..

  • 6 juni 2026

    Recent hebben 2 van onze leerlingen een nieuw instrument gekregen. Dit was mede mogelijk door een subsidie van het Cultuurfonds. Owen en Lotte, veel plezier ermee, speciaal volgend jaar in ons leerlingenorkest. Onze hartelijke dank gaat uit naar het Cultuurfonds!

  • 7 mei 2026

    Zaterdag 2 mei genoten vele mensen in het Kerkeböske van een gezellige aspergeavond. De zaal was sfeervol aangekleed en de kookstaf had zijn uiterste best gedaan om een heerlijk 5 gangen diner te bereiden. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor het welslagen van deze avond. Een speciaal dankjewel aan Peeters ..