Winterconcert in kerstsfeer

Op zondagmiddag 11 december gaat de fanfare de winterse kerst-sfeer opzoeken. Tussen 14 uur en 14.30 uur kan er vanuit Dorpscentrum Kerkeböske gestart worden aan een korte wandeling (ca. 2 km). De route-beschrijving wordt ter plekke uitgereikt. De wandeling leidt u naar enkele Dörpse locaties, waar op elke locatie een ensemble van de fanfare kerstliedjes ten gehore brengt.

De wandeling eindigt weer in Kerkeböske, waar u op het Dorpsplein kunt genieten van live-kerstmuziek, onder het genot van versgebakken wafels en glühwein, en waar u lootjes kunt kopen voor onze tombola, gesponsord door vele Heldense en Panningse ondernemers.

Om ca. 16 uur opent de concertzaal voor hét ultieme kerstverhaal van Dickens: Scrooge, A Christmas Carol. Het verhaal wordt verteld door Joep Verbugt, en wordt muzikaal opgeluisterd door Fanfare St. Cecilia. Na afloop kunt u natuurlijk nog gezellig blijven napraten bij Kerkeböske.

De entree voor dit alles is gratis. U bent van harte welkom om deze middag met ons samen te komen genieten!